SUCK!

SItter här lite smått panikslagen och försöker knåpa ihop ett historiearbete helt utan källor. Det är i alla fall meningen att jag skall göra ett arbete om gruvindustrin omkring Nora. Jag hade planerat in att jag skulle gå till biblioteket idag och skriva lite där och låna lite böcker men så visar det sig att biblioteket är stängt för att det är kristihimmelsfärd som ingen bryr sig om i alla fall. Så nu sitter jag här helt utan några källor av rang och försöker knåpa ihop något som i alla fall liknar ett pm.
Är det någon som känner för att hjälpa till så är det bara att lämna av en bok om bergsindustrin i bergslagen eller något om Nora förr i tiden i min brevlåda . Anders vedbergsgatan 17a Nora innan 5 imorgon. Kan man hoppas på hjälp från någon? ;-)

Imornn blir det b-lags mach mot Guldsmedshyttan. Vore kul om man kunde få näta för fjärde gången i rad med b-laget. :P

Soo Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback