Skumt

Det är skumt det  faktiskt är någon tapper själ som är inne på min blogg varje dag vet inte varför om jag skall vara ärlig. Skriver ju inge.
Det har hänt en del sedan sist. Det verkar som man äntligen har lyckats slå sig in i a-laget på alvar nu. Skönt att få spela men när skall målen komma? Är ju stolpe ut hela tiden.
Sitter faktiskt nu och laddar inför match ikväll mot Stene. Vi ska bara vinna matchen!

Efter fotbollen är det fysik som gäller. Sista provet på fysik b wohooo. Det är också det svåraste provet på fysik b tyvärr. Magnitism är inget att leka med. .P

Har i alla fall fått veta att jag Sebbe, Per och Daniel fick biljetter till Sverige-Danmark i höst. Så den 8 september bär det av till ett fullsatt Råsunda.:P

Just nu spelas Stevie Ray Vaguhns Sguttle buttin foch Life by the drop flitigt på min mp3. Otroligt duktig bluesgittarist.

So long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback