Sjuk

Efter en sen natts jobb med diverse skoluppgifter vaknade jag vid 0645 och kände att min hlas var helt igensvullen. Det var så illa att jag hade tappat talförmågan. JAg beslutade att det inte var någon mening att gå till skolan så jag hammnade i sängen istället. Där hade jag en Michel Moore dag jag kollade på Bowling for Columbine och Farenheit 9/11. Jag måste säga att jag blir lika road och förfärad av båda filmerna.
Imorgon är det klasskampen i skolan. Då skall vi i MVTE visa ekonomerna hur man spelar fotboll.:P Det kan ju bara gå på ett sätt.
 
image16

Hittade för övrigt de förmodligen fulaste par solglasögon någon människa har ägt.
De kan nog komma väl till pass när man drar och fiskar nästa gång.;-)

Soo Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback