Lite fiske

Hihi det blev en resa i år med.:P Vecka 29 bär det av till en liten stuga vid ån Långan i Jämtland. Efter en lång vinter av väntande så var det här en av de bästa nyheterna jag kunde få.  Det är  så synd att man nästan aldrig fiskar längre kommer ihåg när man var i 13-14 års åldern då kunde man fiska varje helg och jag gjorde det vad mycket minnen och upplevelser man fick. Saknar mina dagar på Järleån och Usken med ett metspö och en liten god matsäck bredvid sig medans man väntar på att aborren skall nappa.  Nu längtar jag verkligen till sommarens höjdpunkt när man får blöta flugan på ställen som detta och kanske får lura en eller annan harr eller öring.

image12 



Soo long / Schoughiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback