Gymnasietiden

Gymnasietidens...

...Största blåtira:
Jag själv efter en sammandrabbning med Emil Kåberg i en b-lags match i fotboll.
image21

...Sämsta lokalsinne: David tar hem detta priset efter att ha gått på fel buss. Han skulle till Fellingsbro från Frövi åkte till Örebro och till på köpet tappade han bort sig där.

...Sjukaste dröm: Drömde att jag och Per var på Old Trafford var på han fick för sig att streaka inför 76000 tokiga engelsmän.

... Mest nakna: Säger bara Per N behövs ingen mer kommentar va?

...Skriving: Måste vara den där testskrivningen där 70% av klassen överarbetade och fick IG.

...Vurpa: Känns som om det här är min kategori jag menar vem kommer inte ihåg när jag åkte in i målburen när vi åkte skridskor?

...sport: Tja med tanke på vilken skola man går på så är det väll inte så konstigt att jag väljer hanboll trotts att fotboll är sporten i mitt hjärta.

...Låt: Voodoo Child (slight return) fronten i mitt korståg mot mainstreammusiken.

...Film: Det är verkligen inget cinematiskt mästerverk men ujuj vad många roliga citat man fått från den. Kung:Pow enter the fist.

...Argaste: Borde vara den där stupfulla sam3an i ettan under brännbollsturneringen. Han tyckte att våran taktik att några missade med flit för att det skulle gå så fort som möjligt var fusk.

...Klumpigaste: Våran fysiklärare Sofia som lyckades välta en hel balja med ca 20 liter vatten över hela klassrummet under en labb.

...Citat 1: "Men Reino kan man göra skaker i mjuka material?" Allas våran Karin med ett odödligt citat.

...Citat 2: "Vilken härlig dag!" Våran något överpositiva småföretagande lärare Markus. Måste jag tillägga att det ösregnade när han sa detta?

...Projekt: Måste säga att mitt, Sebbes och Pers projket var oslagbart. Jag menar vem kommer på att bygga en raket?

...Bästa raggningsreplik:  "Jag ligger lågt men du är så söt så det går att fixa om jag får pussa på dig" Per kom på denna när jag fick blodsockerfall någon gång på grund av min diabetes.

... Mest bortappade saker: Tja var ska vi börja? kan rada upp de grejor som jag oftast tappade bort. Busskort, pengar, nycklar, diabetesprylar (sprutor, kanyler, lansetter och blodsockermätare), miniräknare, mobiltelefon och pennor. Jag är lite slarvig.:-P

...Underligaste: Var nog när hör och häpna en sammare fick för sig att klättra upp på den höga skorstenen på skolan och sätta fast ett lakan där det stod att TE1 äger.:-p

...Klädsel: De där labbrockarna vi hade när vi monterade våran raket var riktigt sexiga. ,-)

...Klädsel 2: Fick order att lägga till den  här i efterhand. Kolla Jonas han ser inte riktigt ut som han brukar. Hopppas jag inte blir lynchad för det här.:-S
image20

...Mest elaka: Var nog när jag skrek "Tyst Sofia håll käften!"  ( Det var inte så illa menat som det lät) när hon ropade til våra åskådare att raketuppskjutningen var ett misslyckande.

... mest oväntade: Att våran klass var den med näst mest frånvaro i hela skolan förra året. Det var bara SMIT som var värre.

...Konstigaste betygsättning: "Eftersom ni har valt att att läsa denna kursen friviligt så känner jag att jag nästa är tvingad att sätta VG rätt över." Bosse Bo våran programeringslärare. Tilläggas skall de flesta av oss sög på programering.

...Mest skrämmande: Läst Eddys blogg på lunar? Någon?

...Coolaste lärare: Borde vara Mats som hade mina polers i persondatorer. Han kunde mitt i en lektion börja spela spel på projektorn. Vilken lirare.:-D

...Missförstånd:
Roland: Jaha Tim, det här gick ju inte så bra... Tim: Vaddå, jag fick ju G. Roland: Jaha, jag var helt säker på att du fick IG.

...Flum: Går till mig, Sebbe, Anna och Sara och Per under varje torsdag på höstterminen då vi var helt weird allihopa. Jag menar någon som kommer ihåg mass smset dagen före studentmässan?

...Soft-kväll med Bertil citat: Höhö Schoughs ryggrad!

...Mimare: Bertil när han skall förklara hur ett flöde fungerade.



Hehe måste säga att det har varit ganska så roliga år. Skulle nog skriva hur mycket som hällst i det här inlägget.

Soo Long /  Schoughiis


Kommentarer
Postat av: Säbbä

Ett annat odödligt citat är från ovan nämnda Mats tillägnat undertecknad och Micke O under en lektion i persondatorer när vi satt och spelade seiken densetsu 3. "Hörni ni kan väl sänka ljudet lite, vi har faktiskt genomgång."

2007-05-31 @ 21:21:12
Postat av: Skog

Mats är odödlig.:-P

2007-05-31 @ 21:43:20
Postat av: Libella

Haha, roliga kommentarer :P Har själv en favorit från nian när vi hade kollat på Schindlers list (har du sett den kommer du fatta det roliga i det här. Min kompis som satt brevid mig frågade lite undrande om "Ska den den Shindler föreställa Hitler eller något...?" när filmen var slut...
Hahaha, snacka inte fatta poängen med filmen! XD

2007-06-01 @ 19:40:04
Postat av: Jonas

Bara för klockrent inlägg! Jag måste göra något liknande i min blogg. :P När jag hittar den tiden! Hoppas gårdagskvällen blev bra också, och hoppas att du var nöjd med skjutet du fick av mig ända till Örebro. Antingen var jag jävligt borta under tiden, eller har du avslöjat dina innersta tankar. ;)
Jag gillar också citatet: "Jag är en gammal man. Jag orkar inte med när ni pratar så mycket..."
Vi ses!

Postat av: Skog

Vem sa det om gammal man? Kommer ihåg det men inte vem som sa det.:S

2007-06-02 @ 14:13:43
URL: http://styrolo.blogg.se
Postat av: Pan

Det var Roland har jag för mig som sa att han var för gammal för vårat högljudda talande

2007-06-05 @ 18:49:30
Postat av: Pauline

Kläderna tycker jag var helt okej, men minen däremot är bedrovlious... haha Ond människa du är som lägger ut en bild helt utan stil på en kile som bedriver stilblogg :p

2007-06-08 @ 14:01:05
URL: http://laaavmusic.blogg.se
Postat av: Skog

Ja jag har blivit riktigt ond den senaste tiden. Känner hur hornen växer i pannan.:P

2007-06-08 @ 14:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback