Utmaning

Hehe jag har blivit utmanad av min vän Jonas som har bloggen http://w2best.blogg.se/. Jag ska tydligen skriva 6 konstiga saker om mig själv hmm finns nog en del men de flesta är väll helt normalt för mig. Jag ska sedan utmana 6 nya bloggare på samma sak hmm kan bli svårt eftersom jag inte känner så månnga som bloggar. Jag får väll ta några på måfå. Eller så får alla som läsr vet dock att det inte är så många säga att de vill vara med så noterar jag. 

1. Jag har ett rum som Harry Potter skulle tycka var litet.

2. Jag suckar aldeles för ofta. Man kan tro att jag är konstant uttråkad eller trött.

3. Jag är beroende av Coca-Cola Light

4. Jag har ett fruktansvärt bra bildminne men ett otroligt dåligt hörselminne.

5. Min morfar har vunnit juniorsm i boxning i viktklassen flugvikt jag har för mig att han gjort det i alla fall men jag vet inte riktigt, han var tydligen ganska duktig på sin tid i alla fall.

6. Mina rutiner är heliga om jag inte får ducha exakt klockan 07:00 på skoldagarna så är hela min dag förstörd.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Den första var rolig och den tredje är bedrövlig, du förstör ju din magsäck!

Postat av: Skog

Jodu jag vet. Jag röker ju i alla falll inte;)

2007-03-15 @ 11:28:25
URL: http://styrolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback