Fläng och släng 2000

Jaha det var nu ett tag sedan man skrev något sist. Så vad ska man säga? Tja kan väll i alla fall säga att det varit en mycket tuff vecka. Har jobbat som en idiot med diverse skolarbeten och det här är faktiskt den första dagen jag är hemma i Nora på en hel vecka.

Reklampappren från olika universitet har fortsatt att dimpa ner i brevlådan, men nu kan de sluta för nu har jag bestämt mig. Det blir bergskolan och bergsingenjör. Fatta att kunna gå i skola "endast" tre år för att sedan få jobb direkt och en ingångslön på ca 25000kr. Nackdelen är väll studieorten Filipstad. I nödfall har jag även valt rymdtekniskt i Kiruna och flygingenjör i Västerås.

Tja på lördag är det dags för högskoleprov. Hoppas att det går bättre den här gången en vad det gick förra gången då jag bara fick 1,0, men det sägs att det går bättre den andra gången. Jag hoppas det i alla fall.

När läkningen av foten precis har börjat bli färdig drabbas jag av en dunderförkylning. Blir så jävla trött på detta!

Dagens citat:

"He who laughs last is generally the last to get the joke."  Terry Cohen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback