Fan!

Varför? Varför skulle man stuka foten just nu?

Jag har genom min fotbollskariär varit ganska så förskonad från skador. Den enda gången jag haft problem ar när jag stukade högra foten för 2 år sedan och hade problem i en halv säsong. I Tisdags var det dags igen. Jag får en höjd boll mot mål jag bestämmer mig för att dra på ett vänstervollyskot, men något går snätt och när jag träffar bollen försvinner min högra fot ner i fåran mjuka plan och jag sätter mig på den. Stukningen var ett faktum.
Nu en vecka senare käner jag att jag har problem. Vill så otroligt gärna vara med men det går helt enkelt inte foten bär inte. Känns så synd att det skulle ske just nu när vi fått ny tränare

Kommentarer
Postat av: Madelene

Stackare!

Postat av: Sebbe

Tja nu är det väll kanske inte så synd om mig längre.:p Har fått veta att jag blev utagen till våran trupp til nästa match ändå.

2007-03-13 @ 18:05:42
URL: http://styrolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback