Vilken elak människa man är!

Dagen i skolan har varit hmm... VARM!
Kuggade på mitt andra prov till jägareexamen, det var nog lika bra det skulle förmodligen aldrig jaga något i alla fall.

Under denna dag har även diverse busstreck arangerat som kommer ge vaktmästarna och de kommande ettorna stora bekymmer.:P

Lämna aldrig en boll i Sebastians händer utan vuxen människas närvaro!
Till sist måste jag erkänna att jag idag har gjort bort mig något kopiöst. Roland hade på något sätt fått tag på en sådan där gummiboll som man har på idrotten. Som de småpojkar vi är började vi leka med denna boll och det  gick som det gick. Jag fick för  mig att skulle kasta bollen till Hannes men tyvärr så är jag ingen handbollsspelare.:-S Bollen gled ur min hand och flög rakt mot en bänk utav elever som satt och solade. PANG! bollen träffade den allra minsta tjejeni huvudet. Tilläggas skall också att hon hade på sig glasögon som naturligtvis åkte av. Tomatröd sprang jag fram och bad om ursäkt men det räckte inte för mina kompisar. De var tvugna att göra bort mig ännu mer så de sprang iväg och köpte en påse med salta sillar (son för övrigt är ett mycket äckligt godis) som jag skulle ge henne. Snäll som jag var gav jag henne godiset och hoppas nu på ett förlåtande...   FÖRLÅT!



Soo Long /   Det var inte meningen. :'-(


Kommentarer
Postat av: Pan

Du sa aldrig förlåt till mig :P

2007-06-07 @ 19:57:11
Postat av: Skog

Förlåt PER!

Postat av: Pauline

Fint av dig med de salta sillarna. Men jag börjar förstå mer och mer att under din snälla yta finns det en aggressiv jävel ;)

2007-06-08 @ 13:58:01
URL: http://laaavmusic.blogg.se
Postat av: Skog

Du skall veta att jag mådde riktigt dåligt.;)

2007-06-08 @ 14:55:58
Postat av: Jonas

Den där historien är för jäävla rolig!! :D

2007-06-17 @ 18:59:16
URL: http://w2best.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback