JÄVLA BUSSTIDSTABELL

Ja g är nyss hemkommen efter en kväll med grillning, lite gugning och tv-spel hemma hos Karin.
Denna dag blev inte riktigt vad jag tänkt mig då jag oturligt nog missade bussen med ca 2 minuter i förmiddags. Ja jag missade visst inga lektioner men jag missade mösspåtagningen. Att jag åckte till linde var dock helt utan anledning då mina böcker jag tänkte hämta redan var hemma.  Kändes lite skumt att åka från Örebro till linde för att gå upp till skåpet för att sedan möta Jonas där och sedan få skjut tillbaka till Örebro av honom igen.

Imorgon tänkte jag besöka Frövi för att kolla på fotbollen.:-P Jag hoppas att vi inte blir helt överkörde i alla fall. 

Här följer ett litet ljudklipp som har med inlägget gymnasietidens sämsta lokalsinne att göra. Mycket nöje!
Kan förvarna att det kan vara lite knepigt att få igång det men med real player skall det gå.

http://rapidshare.com/files/34716717/__59031__David_g.amr.html


Soo long / FORZA SVERIGE! ALLEZ! ALLEZ! ALLEZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback