Antiklimax


Sitter nu här och försöker få min hjärna att fatta hur i helvete man kommer på tanken att dra en knytnäve i mgaen på en motståndare efter att ha hämtat upp 3-0 och ha vinden i ryggen. Vad tänker karln med?

Visst jag är rätt nöjd Sverige vann ju men sättet var väll inte det roligaste. Det bästa vore ju om de hade lyckats hålla sin 3-0 ledning så hade aldrig skandalen behövt hända.

Sitter nu här och kollar på en kötthög beståennde av Sebbe, David, Per och Karin. Vilken syn!:-S

Föresten här följer  lite mer Gymnasietidens...

...Mest maskulina: Anna: "Jag är ingen kvinna!" 
Ifall Anna nekar till att detta har sagts kan jag uppbringa ett sms som bevisar att jag har rätt.

Tänkte bara förklara varför jag utnämmde Per til gymnasietiden mest nakne. Titta och njut! ,-)

image23

Soo long / Schoughiis


Kommentarer
Postat av: Pan

nakenhet är naturlig! xD

2007-06-05 @ 18:51:16
Postat av: Pauline

Haha, skön självbild tjejen har...

Postat av: Säbbä

Men! Vad är det med hans arm!?:S Den ser ju missbildad ut :o

2007-06-10 @ 00:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback