Skogen!:D

Då bär det av! Äntligen ska man få komma ut och göra något som faktiskt är avkoppland, spännande och i viss mån ansträngande på samma gång. Vi pratar om den årliga fiskeresan norröver. I år bär det av till en liten hydda vid Långans strand. I en vecka ska jag inte göra annat en att svinga mitt spö, äta gott, dricka gott och njuta.:)
Att man sedan får umgås med några av de bästa människorna som finns på denna jord gör ju inte saken sämmre.
Myggbiten och knottbiten ska jag bli! Mygga och djungelolja ska jag lukta! Skägg ska växa och Wiskey drickas! Underbart!



So long! / Skog

Kommentarer
Postat av: Pan

Tycker att du luktar mygga och är skäggig alltid! :P

Postat av: Bella

haha, det där lät ju helt... helt... öhm... underbart? XD

2007-07-23 @ 18:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback