Hej hopp!:-D

Ja nu var det var det ett tag sedan man skrev här.Har haft lite idétorka tror jag, Jaja får väll försöka skriva ihop något nu då.:P

Har de senaste veckorna slitit på mitt för tillfället ganska tråkiga jobb. Känner nu såhär efter studenten att isolerglastillverkning inte riktigt är min grej, även om jag faktiskt börar bli ganskaduktig på det och säkerligen har en fast anstälning om jag skulle vilja ha det.

Dagens varför:
image32

Kan någon förklara varför skickar Telia med sådna här masker i sin reklamkampanj om gratis  msn i mobilen. Undrar hur mycket papper som har använts för att göra dessa masker som inte har någon egentlig funktion? De ser ju inte äns bra ut!

Spinner vidare lite på det här med gymnasietidens....

Gymnasietidens....

...chock; Jag,Sebbe Kristoffer och ett par till ur min klass satt och småretades lite med varandra precis som småpojkar brukar göra. Helt plötsligt efter att jag sagt något  mycket fyndigt (nåja;P) till Kristoffer sker det otroliga. Kristoffer utbrister: MEN SCHOUGH DU KAN JU GÅ OCH SUGA KUK! Alla satt som förstenade... Sedan bröt det stora gapskrattet ut. Det var nog ingen som hade hört Kristoffer säga så grova saker förut. Reaktionen blev därför som den blev...

Sooo long / Frigolitklubban

Kommentarer
Postat av: Bella

hahahahah!! XD ja, VAD var det för reklam egentligen?! Någon hade säkert druckit på jobbet, för sådant där verkar nog inte som ett bra försäljningsargument annars... ;)

2007-07-10 @ 20:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback