Frisknat till

Jag har blivit mycket dålig på att uppdatera har jag märkt. Hmm har väll helt enkelt haft för mycket att göra den senaste tiden.

Jag har i alla fall frisknat till från min förkylning, så nu är det äntligen dags för comeback på fotbollsplanen.
Jag har den senaste tiden blivit ganska rastlös och lättretad så det ska bli ganska så skönt att äntligen få röra på apostlahästarna på tisdag.
Några andra som också skall röra på benen på tisdag är Rooney, Ronaldo och Co. Tisdagens match var väll ett relativt bra resultat med tanke på omständigheterna (utvisningen på Scholes var väll inte direkt vad United behövde i en sådan viktig match).Det räcker nu med en 1-0 seger för att United skall vara i semifinal för första gången sedan 1999 och vi vet ju hur det gick den gången så nu är det bara att hoppas...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback