Förkyld

Människan har upptäckt hur man gör eld, uppfunnit hjulet och rest till månen, men nog fan skall vi inte kunna hitta på ett effektivt sätt att häva en förkylning. Ännu ett bevis på att människan inte är så briliant alla gånger.
Det är egentligen ganska komiskt att vi människor nästan kan klara av alla hinder men vi kan inte döda ett virus.

Har funderat lite över A.H.A. Det var ett tag sedan jag skrev något om våran motståndsgrupp. Hatet har de senaste månaderna börjat växa i mina ådror så jag tänkte snart dra igång en ny aktion mot Hällefors. Då har vi kommit till problemet vad skall våran motståndsgrupp hitta på? Det tog faktiskt ett tag för mig att komma på något men så slog det mig jag skall utnyttja biologisk krigsföring. Jag tänkte att jag antingen skulle klä mig antingen som en bonfjortis eller som en sliten alkis. Sedan skulle jag sätta mig på bussen till Hällefors för att sedan hosta på så många jag kan när jag är framme. Min plan kan inte misslyckas! muhahahaha

Läste en liten rolig notis i gårdagens aftonbladet. Tydligen så är de borgligas ras i opinionsmätningarna det största rasen någonsin för en ny regering. Enbart Socialdemokraterna var tydligen större en alla allianspartier tillsammans just nu.Om folk inte var så naiva, lättlurade och egoistiska hade vi kanske inte varit så missnöjda md vår regering just nu.
Någon som är på ett vad? 100kr på att Socialdemokraterna får över 50% av mandaten i riksdagen nästa val.
Tror ni att Mona Sahlin och Margot Wallström kan göra om Tage Elanders och Olof Palmes bedrift från 1968?

"The only true wisdom is in knowing you know nothing."
Socrates


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback